landet weekend #2

 
Veckan har gått snabbt, troligtvis för jag jobbat tisdag - fredag. Älskade att jobba med barnen på förskolan längre ner. Har verkligen saknat dem små krabaterna. Känns som att jag inte haft tid till mycket annat; har ändå hunnit lämnat blod och firat mamma som fyllde år i torsdags. Har dock spenderat helgen ute på landet, vilket är skönt samtidigt som jag gärna skulle vara hemma; med jobb och allt är det svårt att hinna träffa alla man vill hinna träffa. Tur att det finns flera helger.
 
  • Har nu läst ut 4 av 5 böcker i serien The Power of Five, fyra böcker jag redan läst tidigare men som behövdes läsas om inför den femte och sista boken. Började på den sista idag - jösses vad jag är spänd!
  • Tittade på Croodarna förra veckan, och det påminde mig lite om hur underbara tecknade/animerade filmer kan vara. Ska nog sätta på någon snart, kanske Epic eller någon gammal goding. Beror på hur jag känner, ärligt talat kan det ändras på sekunder.
  • Har en hel arbetsvecka framför mig och är ganska taggad. Alltid skönt att tjäna pengar, alltid skönt att känna att jag gör något med mina dagar, men det är även mysigt att jobba på dagis. Speciellt då man ibland får oväntade kramar, komplimanger, och andra uppskattande handlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback