Bara en mandarin :(

Tjenixen!

Jag ÄLSKAR mandariner men jag får bara äta en per dag. :(
Typiskt föräldrar!!

Jag har varit på julmarknad i skansen.
Köpte sockervadd och en stor klubba.
Jag har godislöfte och får vänta till jul med att äta den. :(
Sedan har jag gått runt och provsmakat. mmm...
Var där med mormor och morfar och mina tre syskon.

Mamma och pappa stannade hemma, dem köpte julklappar.
Fast dem säger att dem tittade på annat och att tomten
kom och hämtade våra önskelista. :S

Just nu lyssnar jag på in the jungle medan Love och Tuva står och stirrar
på det jag skriver.
Och Love kan läsa det, :P


Jag ska gå här ifrån men jag ska få tre minuter till.

Fast sedan ska jag gå till pappas dator. :D


MMmm... en fin bild ska jag sätta in

Dagens bild:


image17Tomten som läser alla önskelistor...

Måste gå, jag kommer att sakna er.
xx Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback