Julavslutning

Tjenixen!
Idag ska det ska vi få jullov i skolan. Vi börjar nio och slutar någon gång.
Vi ska titta på film i klassen, the day after tomorrow.

Har precis skrivit klart en engelska läxa, man ska skriva en jul historia på engelska.
Den var jobbig men inte så svår, det svåraste var att komma på vad den skulle
ha för handling, för man fick ngr rubriker man kunde välja mellan.
Jag tog:
The boy who hated christmas

I går hade vi julklapps byte,
jag fick massor av fina julklappar
men min favorit var tigern, för
jag gillar tigrar mer än allt annat på jorden.
Jag vill inte vara dum och bara,
DEM ANDRA JULKLAPPARNA VAR DÅLIGA,
för det var dem inte heller, dme var jätte bra och fina.
Och nu tror alla att jag ljuger men det gör jag inte.

Min tiger heter Scott, det kommer från en bok,
dem fem utvalda,
Mörkrets stjärna. Jättebra bok.

Nu måste jag gå och duscha,
Trevligt att ni läser just min blogg.

Detta inläggs bild:
image19Snygg waaa.
See you later, då ses vi när det är jullov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback