Lite grejer som du måste (måste, måste, måste, måste) läsa. Tack!

Hayyy! :]

Igår hände en "skum" grej.
Jag (Lovisa, Hanna, Julia och jag) började snacka med Lee och Louise och Isabella och Sarah.
(Sarah med h. Jag kom ihåg) =) *stolt över sig själv*
Vi har nu blivit väldigt bra vänner.
Vi snackar och har roligt, det är kuligt.

Jag förstår inte hur många hemsidor jag igentligen är medlem på.
mmmh...
hundra kanske (100).
Blogg, neopets, club penguen, djur, stallet m.m.
Ja massor av grejer! O.o <WooWl

Just nu lyssnar jag på:
Lollipop lollipop ooh lolli lolli lolli lollipop! XD Deen ääger
                                                                                                ___
Just nu är det bara 10 dagar kvar till julafton. Yeeeaj (O.O)
Jag ska få/ge julklappar!! Yippy Kajej mf...

...skojja barra...

Ska se julshrek på lördag, julia härmar mästerkatten braaaa...image15
Gullig, heller hur!! O_O åååååååh, vilken liten sötis.

No provet gick faktiskt braaa.
Fast jag vet inte vad jag fick för betyg!! XS
Det var inte så svårt!! Okey, lite då!! =D

Det var ett 3vligt prov, neee men det var inte o3vligt heller.
Så det var någonting.

Jag ska ha så ni kan rösta lite, men det kommer att ta ett litet tag att få det att funka men  det kommer tillslut.

Där ute i stora världen...
...finns det någon som tycker om Eragon och dem fem utvalda elr andra bra fantasy böcker?
Skriv och kommentera. Ps. Lämna gärna er blogg adress då.

Nu slutar jag skriva annars kommer ni att somna framför datorn och då kommer
era föräldrar bli oroliga för du brukar aldrig somna framför datorn och då åker
ni in till sjukhuset och där blir du undersökt av en doktor som inte hittar något
fel på dig så ni åker hem igen och sedan får du stanna hemma i en vecka för att
dem är så oroliga, men vänta...
...det är ju bra! XD Tacka mig senare!

Ciao! Alla meepiga barn

Ps. Senare kommer det också lite frågor av svar om mig som kommer ifrån julias blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback