En snubbe som får agressiva utbrott

Hejsan!

Jag har haft gympa och det var en snubbe som fick typ ett agressivt utbrott! XO
När jag träffade hans fot på killerball så började han kasta alla bollar på mig,
 även om han var på andra sidan salen. Och han försökte värkligen att få ut mig men
jag klarade mig... ....Så klart!! XD

Har haft matteprov, gick väll bra...tror jag i alla fall. O_o

Tigerdalen...

...där finns en del av mitt hjärta!

idag såg jag på Missing, ett bra tv-program.

VI ska äta gröt, jag ville ej ha lax, var ej sugen på det!
Sedan ska vi ner till VCafe, det ligger i min skola.
Internet cafe med datorer, ps2, wii och ett café såklart.

image11 Ska äta så vi ses snart! Må kraften vara med dig!!

Halleluja, ses kanske imorgon...börja fantisera redan idag om vad jag kommer att skriva i nästa blogg!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback