Ett tag sedan!! Novell middag!! XP

Hejsan alla bloggisar!
Det var ett tag sedan jag skrev.

Jag har inte hunnit skriva för att det har varit rätt mycket under dagarna.
Läxor, volleyboll och sedan massor av andra grejer.

Men nu är jag tillbaka. XD
Nu blev ni väll glada.

Om ni inte blev det så blir jag lite ledsen.
Men jag tror inte att ni blir ledsna.

Har haft idrott i skolan... bandy var det...
...sådär, lite krångliga övningar.

Hade novell middag igår,
Julla vann!! Grattis Julla!!

Nu måste jag dra

Ps. Jag kommer tillbaka snart, Jag LOVAR


Kommentarer
Julia säger:

Äääntligen är Fanny tillbax som bloggare!! ;DD

2007-11-23 | 18:37:00
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback