Övernatning på Halloween

Boooh!
Hejsan alla läsare till denna fina blogg!

Nu har jag varit hemma ett tag efter att jag sovit över hos Julia.
Jag, Julla, Lovisa och Hanna var där och sov. Och Julla!!

Vi gick bus eller godis!!
Vi fick 2,3 kg godis!!
Kex, nötter och popcorn!!
Det är också gott men man fick ont i magen! X(

Vi åt pizza och kladdkaka till efterrätt. Vi tittade på Bombay Dreams och sedan
sov vi!!
Vi somnade tolv!! XD

Och sedan åt vi frukost och sedan gick vi ut, vi gick till ekbacka.
Vi var ute i två timmar... O_o

Nu sitter jag och bloggar. Vi ska på bio men nu kan inte Julia!!
Bläää, undrar!! O_o

Ses snart

Ps Vi ska se bron till Terabitia


Kommentarer
Juliaah säger:

Joääh.. Jag VILL se bio ;(

2007-11-01 | 14:47:02
hanna säger:

vi fick 2,5 inte 2,3... men det gör inget jag skrev ockxå fel...

besök min blogg fast jag skriver typ en gång per dag eller... jag försöka att skriva så fort jag hinner xD

2007-11-01 | 20:17:43
Bloggadress: http://zoossie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback