Franska maträtter

Hejsan igen!

Jag tänkte blogga lite om franska efterrätter...

Även om det står franska maträtter i rubriken.
En franskmaträtt (inte är detta en fransk maträtt.)
Kanske det är dem där mystiska fransak mandel kakorna som gjorde något med min mage...

Eller var det bara inbillning, det får vi veta...

...aldrig... (mohahaha)

Men i alla fall franska maträtter det är något med det...

... kanske deras kulpotatis
den drar vitsar hela tiden. (Så himla rolig potatis)

Ni kanske tycker att det är dumt att jag bloggar om franska maträtter+efterrätter,
men man får faktiskt blogga om vad man vill och då får man säga vad man tycker...

Vad tycker du om detta kommentera då gärna!!

See you soon!!

I´m a tiger fan!!
  Se dem här små söta och gosiga tigrarna!!

Obs!!
Dem bits så klappa ej

- HEJ, DU DÄR RÖR DEM EJ!!
Hehe, hej då

Kommentarer
Lovisa säger:

Fanny, förlåt, men jag matade tigrarna tidigare idag utan lov! FÖRLÅT MIG! x(
Och jag klappade den som heter Tuva (Jag ville inte
klappa tigerungarna Ella och Love, dom är inte snälla och dom är för stora) Gillar inte för stora tigra... AAAAAAAAAH! *fly från tigern Love som jagar mig*

2007-10-25 | 19:30:00
Bloggadress: http://windyfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback