Lektion! (Bloggar i smyg)

Hejsan alla bloggisar!
Just nu har jag lektion, So vi skriver om levnadsmiljö och Östersjön...
Meeep, det är tråkigt!! Really boring -,-
Bloggar lite i smyg med min kompis...
Hennes blogg.

julianicole.blogg.se

Gå in på den!!
Måste ha bra reflex annar kan någon se...
Tyst!! Någon kan höraa...

Aaaaaaaah... någon kommer!!

Tillbaka, jag överlevde! (Blev ej avslöjad)
FN, peace. ska sjunga!
Som en bro över mörka vatten!! =O Kan ej hela texten.
Oops!

Jullis dator hackar, får damp!!
Datorn alltså!! XD

Super roligt att blogga i smyg!!
Sing halleluja =D

Ska uppdatera bloggen senare!!

Ses snart!!

Kommentarer
Lovisa säger:

Fanny, om du nu har bakgrunds ljud på din blogg så:
1. Jag hoppade till när det startade O_O
2. Hur sjutton fick du det? T_T

2007-10-24 | 16:45:25
Bloggadress: http://windyfly.blogg.se
Julia säger:

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, FANNY, DU ÄR SÅ GALEN! (:

2007-10-24 | 16:56:11
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback