Hoppande bollar

Jag erkänner, jag har brutit mitt löfte om att jag ska blogga en gång per dag.
Men har man ett liv så är det ganska svårt att hinna med allt.
Ni kanske förtås, och andra kanske inte riktigt förstår.

Idag var det inget speciellt som hände.
Jag hade utvecklingsamtal men det gick bra,
jag har fått beröm av dem flesta lärarna XD, men jag måste räcka upp handen mer :d
vi skulle haft ute gympa idag, men det blev inne eftersom så många hade glömt utegympa kläder.
Vi körde höjd hopp, det gick ganska bra.
Jag rev inte en enda gång, tror jag :S.
Det var ganska roligt, Julia voltade nästan över ribban. Mohaha! Det såg roligt ut.
Men sedan bytte hon sida och hon klarade det.

Sedan var det en vanlig dag.
Och jag tror att jag snart ska ut och hoppa stutsmatta med min lillasyster.
Men jag ska blogga klart först.

Vi har ett engelska prov imorgon och jag är ganska förbered på det.
Jag tror att det går bra. Vi ska veta lite om Indianer och några/många glosor.

Jag har kommit på en del till en novell också:

Hon satt på stenen i en konstig ställning. Jag tittade rakt in i hennes ögon, dem var iskalla precis som resten av hennes kropp. Hon tittade tillbaka, det enda som rörde sig på henne var hennes hår som rörde sig i samma rörelser som vinden. Jag kände hur nog slogs mot mitt sinne, huvudet exploderade i en stor smärta när något trängde igenom muren runt mitt sinne.

(C)

Och kom ihåg ni får inte kopiera den, för då blir jag arg och då kommer jag och raderar texten från din dator.
Nä nu ska jag ut och hoppa.

Jag hör av mig så snart jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback