Inte ishockey, IGEN

Varför visar dem ishokey på kanal5.
Dem hoppar ju över Friends då, fy skäms kanal5.

Fast en sak livade upp min vardag, för gissa vad dem skrivit om i tidningen Julia.
Just det, du gissade rätt, eller fel. Inte vet jag vad du svarade. Men, just det om...
Friends. Gud vad glad jag blir.

Jag fick veta lite saker som jag inte vetat innan.
Fast om jag skulle bestämma skulle dem inte slutat att spela in Friends.
Dem skulle fortsatt i all oändlighet, fast bara om dem orkade det. Hihi! :)

Jag tror att min största önskan för tillfället är att träffa hela Friends gänget.
Fast det är nog ganska omöjligt nu. Men ändå, gud vad jag önskar mig det.
Även om dem inte spelar in Friends längre kanske det finns en gnutta hop.

En sak som glädjer mig är att dem som spelar Monica Geller och Rachel Green inte bara
är bästisar i serien utan också i verkligheten. Jippey!!
Hipp hurra!!

Länge leve bästisarna. Hipp hipp hurra, hurra!

Jag har inget nytt att rapportera bara att jag varit sjuk hela dagen.
Vilket påminner mig om ett Vänner avsnitt.
Det var när Phoebe var sjuk och spelade gitarr och sjöng. Hon tyckte att hennes röst var sexig
och ville inte bli frisk.
Fast sedan blev hon ju det så småning om och då blev Monica sjuk.
Och det roliga var att när Monica druckit ur en kopp med soppa så slickade Phoebe där för att  bli smittad.
Det kanske var lite äckligt men det var ganska roligt. Skrattar åt det än idag.
*Skrattar enormt mycket*


Jag får väll höra av mig senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback