Nu är våren kommen

Jag vet att våren är nu. Men det har inte riktigt varit vår än.
Förän idag, vi har satt upp vår studsmatta.
Nu är det vår på riktigt. Tycker jag!

Jag har hoppat nästan hela efter middagen.
Jag har hoppat själv, med Ella och Tuva.
Jag bara älskar att hoppa stutsmatta, det är mitt liv XD.

Just nu håller jag på att fixa min ipod nano.
Jag fick den igår. Jag är så stolt.
Tack pappa, och tack mamma.

Igår kom pappa hem från London.
Han åkte till London i fredags.

Idag fick vi komp på elevens val (teknik och miljö).
Så jag har varit hemma sedan två.
Jag hatar när det är fotbollsmatch istället för Friends.
Dem har hoppat över Friends typ fyra gånger nu. Buuuuh :(

Jag har tränat lite på min spanska läxa, vi ska ha spanska förhör på onsdag.
Det är några saker som jag inte kan, men jag kan det mesta.

Idag var jag också på hälsokontroll i skolan.
Jag mår perfekt, fast jag måste åka till optikern igen.
Jag har fått sämre syn. :( Fast jag har ju redan glasögon, fast bara när jag ser på tv
och tittar på tavlan i klassrummet (jag sitter längst bak).

image83
Jag tycker att denna lilla ängel är så gullig. O_o

Vi ses!!

Kommentarer
Hanna säger:

vi har bytt platser...

2008-04-12 | 20:32:02
Bloggadress: http://hanlishh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback