Stannar hemma idag med

Idag blir det ännu en dag hemma.
Jag är fortfarande sjuk, fast jag mår lite bättre.
Och vi skulle faktiskt åka till provdykningen med Elevens valgruppen.
Även om jag, Lovisa och Isabella inte skulle dyka, så skulle vi kanske bada.


Idag ska dem ialla fall visa Friends och inte ishockey.
Men jag tror att ishockey säsongen snart är slut. Man får ju hoppas.
Annars blir jag nog galen. Eller jag vet inte vad jag ska göra.

På varje avsnitt i Friends skrattar man nästan hela tiden.
Ibland jätte mycket. Men jag gillar att det är en komedi men man får också
se en avspegling av verkligheten i Friends.

image89
Här är Monicas och Rachels lägenhet, fast den blir senare Chandlers och Joeys och senare
Chandlers och Monicas.


Kommentarer
Jasmine säger:

Godmorgon :) Sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-10 | 08:47:34
Bloggadress: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback