Hos Julia, superroligt

Idag ar jag hos Julia. Först på morgonen blev jag tvingad att gå upp eftersom städerskorna skulle komma.
Jag fick gå upp åtta, tidiga åtta på morgonen.
Sedan ringde det lite och msn:ade lite, och sedan var jag påväg till Julia.

Där började vi med att sitta vid soffan och prata efter att vi hade spelat lite badminton.
Vi väntade på att Lovisa skulle komma. Vi pratade i kanske en halvtimme. Kanske mer kanske mindre.
Och när Lovisa äntligen kom var det dags för lunch, och gissa vad det blev.
Det blev en måltid med smakliga våfflor, med supergod grädde och supergod hemmagjord jordgubbssylt.
Den var jättegod. Den var den bästa sylt jag någonsin smakat.

Och sedan gjorde vi något och sedan spelade vi ett jätteroligt spel.
Varje omgång så vann jag, haha! Man skulle göra charader. Det var superroligt.
Fast det hände lite grejer ibland, men dem löste sig snabbt.
Det var lite om tiden, regler och andra spelgrejer.

Och sedan åkte vi till Väsby centrum. Där köpte jag lite grejer på h&m, jag använde mitt presentkort.
Jag köpte hårnålar och några hudgrejer.

Jag har nyss prövat dem, och jag får se senare hur det går. Om dem var bra eller ej.
Jag fick tipset från Julia, och jag hoppas hon har rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback