Sjukling på bloggen

Efter att ha varit lite halvsjuk dem senaste dagarna har jag nu blivit sjuk.
Jag vill egentligen inte vara hemma eftersom det är första veckan.
Men jag känner att jag fortfarande måste vara hemma för jag kan inte gå och
bära omkring på en förkylning hela mitt liv.

None

Jag beställde just några böcker från bokus. Jag beställde två stycken.
Den första var fortsättningen till Septimus Heap 2 - Skuggan och den andra var
en teckna manga bok. Det är den under här. Lovisa har den också.
 
Jag hoppas den är bra, Lovisa sa att man inte fick se hur man ritade det men att man
fick se tekniken. Jag förtsod inte riktigt men snart får jag se.
Jag hittade en bild på chibi Zuko och vill bara sätta in den.


Krya på mig och hejdå.

Kommentarer
Julia säger:

Hej! Du är en av mina favoritbloggar! Gå in på denna länk och fälj instruktionerna: http://julianicole.blogg.se/2008/august/i-like-your-blog.html#comment



Ciao :)

2008-08-30 | 11:45:54
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback