Flera böcker till Thailand

Jag behöver ladda på mig massa böcker innan vi åker till Thailand.
Jag måste ha något att läsa med mig, jag ska köpa flera böcker och vet bara
en bok jag ska köpa, jag behöver verkligen lite insperation till fler böcker. Fast jag
känner ibland att jag har läst alla bra böcker som finns nu och att inga andra böcker
gillar jag. Fast jag hade fel med det tidigare så jag hoppas jag har fel nu med.
Den boken jag vet att jag sak köpa är Breaking dawn (på engelska) eftersom det är
väldigt svårt att vänta tills den kommer ut på svenska, den kommer ut på svenska i
mars. Vem orkar egentligen vänta så länge på att en underbar bok ska komma ut?

Just nu lyssnar jag på Paramore, vilket har blivit mitt favoritband sedan jag visste att
det fanns med på twilight soundtrack. Och dem är verkligen bra, inte bara för att
dem är med på twilight soundtrack. Utan jag hittade bandet genom twilight soundtrack.Fast jag hittar inte Paramores låt Decode, den som finns med i twilight filmen och den låten är verkligen bra. Så jag saknar den lite. Snyft!

Och igår på lektionen avslöjade Lee lite mer om Breaking dawn, så jag känner att jag
måste skynda mig och läsa den. Och jag har lovat mig själv att inte titta på fler hemsidor där det står saker om twilights fjärde bok Breaking dawn, för då kommer det avslöja hela boken för mig.

Trackback