Jag är verkligen en sjukling

Jag har nu varit hemma i två dagar. Jag var hemma igår och är hemma idag.
Det är inte så roligt och jag har ingenting att göra. Tänker väldigt mycket och lyssnar
på Twilight soundtrack oftast. Fast det blir lite dator ibland också. Och precis som
alla andra i skolan spelar jag Platform racing 2. Jag har rank 10 och är inte så bra på
spelet. Alla springer säkert lätt om mig. Men i alla fall, jag har blivit bättre på det och
vill verkligen komma till Hatfactory.

Och just nu står tv:n på och på trean (det jag tittar på) är det Project runway.
Och dem ska göra kläder till Sarah Jessica Parkers klädesmärke Bitten.
Jag tycker verkligen att dem kläderna Sarah Jessica Parker har är verkligen underbara.
Jag diggar hennes klädsmak. Och hon verkar alltid så trevlig, och hon är verkligen söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback