Jag har långtråkigt

Nu är jag faktiskt klar med städningen och det gick väldigt snabbt.
Jag hade räknat med hela dagen så nu har jag inget att göra. Men jag hittade
en lista från en blogg och sätter in den. Eftersom jag inte har något vettigt att göra!

Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 ? vad står där?
Jag skulle ha finkammat hela planeten i min jakt på henne. Jag kunde föreställa mig smaken...


Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du?
Luft.


Vad var det senaste du såg på TV?
Desperate Housewives


Utan att se efter, gissa vad klockan är.
Kvart i fyra


titta nu på klockan. Vad är klockan egentligen?
Tjugo i fyra. Nära.


Bortsett från datorn, vad hör du just nu ?
Musik. (från datorn, om det räknas)


När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
Gick hem från skolan


Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Städade mitt rum. XD


Vad har du på dig?
Svarta jeans och en gympatröja


Drömde du någonting inatt? I så fall ? vad?
Nej, inte i natt.


När skrattade du senast?
Alldeles nyss. (för mig själv :S)


Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor och en hylla jag gjort själv.


Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, massor av konstiga grejer.


Vad tycker du om den här utmaningen?
Kallas det här en utmaning? XD


Vilken var den senaste film du såg?
Narnia (häxan och lejonet)


Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massor av Twilight grejer, böcker och andra grejer.


Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är en vampyr. XD


Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag har ingen aning. Kanske göra så jag kan hoppa in i böcker och välja vilken plats
jag vill ha och så upplever jag och agerar precis som personen gör. Vilket äventyr.


Tycker du om att dansa?
Nja, bara när jag är själv eller när jag är galen.


Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka? Vad får hon heta?
Jag vet inte riktigt just nu.


Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Edward. XD


Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Kanske.


Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Du får tre önskningar (och kan önska dig fler önskningar)


Vilken är din sämsta dag?
Jag vet inte riktigt, kanske måndagar.


Vem bråkade du med senast och varför?
Ella, om julklappar


Om du hade tio miljarder att skänka bort, vem skulle få dom?
Olika. Har ingen speciell person.


Är du kär?
Mm...


Har du spottat någon i ansiktet?
Inte med flit.

inte en så rolig lista men har inget bättre för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback