Jullov och presentbyte

Ja, jag vet. Jag har inte skrivit mycket. Men det kanske beror på att jag nu är mer
för bilddagboken. Jag heter Watershell, titta gärna in på den här.
Men i alla fall har jag tagit mig tid att skriva lite här, men på ett tag kan ni inte
vänta er så mycket. Imorgon ska vi fira minijul, och sedan på tisdag åker min familj
och jag till Thailand. Så jag har bara lite tid kvar här hemma.

I alla fall, igår slutade vi äntligen skolan, äntligen. Det var väldigt skönt, fast jag fick inte
sova så mycket. Men jag klarar mig ändå, jag får ta igen det ikväll sedan. Lägga mig lite
tidigare, för jag k'nner mig verkligen helt slut. Vi bytte klappar i år precis som vi brukar
göra varje år och det är väldigt roligt att göra sådant.

Jag fick många fina grejer av .... fick jag;
Hanna - En sten där det står Miss you, och sedan en liten skål och sådant grus.
Lovisa - En hund (gosedjur) som jag älskade och ett hjärthalsband.
Julia - Ansiktsmask och en ballerina berlock jag visat att jag önskade mig.

Det var väldigt roligt. Och såklart blev Julia glad över att jag köpt Breaking dawn till henne.
Vem skulle inte bli det egentligen? Men i alla fall, jag hör av mig snart.. Och hoppas
ni får en trevlig jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback