Nu ska jag läsa KP

Jag fann - nyss till mig glädje - att KP tidningen har kommit i brevlådan.
Jag har faktiskt inte så mycket att göra nu på eftermiddagen. Förutom att oroa
mig för spanska provet vi har imorgon. Så det ska bli skönt att koppla av med lite
KP. Och det är en väldigt bra tidning.

Så hoppas ni får en bra fortsatt eftermiddag.
Och innan jag avslutar ska jag skriva lite kort om min långa dag.

Jag var som vanligt trött på morgonen och ville helst bara somna om, men sedan tvingade
jag mig själv att stiga upp. Och jag hade drömt om kryp, äckliga stora kryp. Det var verkligen
en mardröm. Jag är nämligen rädd för små kryp (som vissa anser gulliga, på något konstig
sätt). I skolan började det med engelska, vilket är en ganska rolig lektion. Teresé är en väldigt
bra lärare, litar väldigt mycket på oss och varierar alltid uppgifterna vi får. Fast hon var inte där
idag och vi fick ha Tommy istället och vi fick göra ett läxförhör. Inte min favoritstart på en måndag.
Sedan var det Svenska, vi fick tid för att läsa och skriva bokrecensioner. Bredvid mig satt Lee
och stal hela tiden min uppmärksamhet genom att söka efter bilder på/från Twilight, Robert,
Kirsten och andra saker som hade med Twilight att göra.
Sedan matte, vanligt matte. Jag hann ganska långt.
Sedan livskunskap efter en inte så god lunch, inget ovanligt med det. Och sedan elevensval,
jag och Julia fortsatte att samarbete och skrev en "artikel" om New Moon.

Så såg min hela långa dag ut.

Kommentarer
J U L I A säger:

Det råkade bli så ;)

2008-12-08 | 18:32:29
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback