Köpte smycke, godis och tröja

Nu har jag varit i Stinsen.
Vi hade superduper kul.

Jag köpte eb grå tröja.
Ett smycke.
Godis+en klubba
Och sedan en liten tacos.
Som mellis. Xd

Vi gick runt och tittade lite.
Sedan när vi skulle hem gick vi lite i Maxi stormarknad bredvid.

Då köpte jag (och mamma) en gosedjurs tiger till min lillbror Love.
En vittiger till mig.
Och tre andra gosedjur.

Vi ska fira min lillebror imorgon.
Och han önskar sig precis en sådan tiger. XD

Just nu är min morbor här.
Han är en superbra morbror.
Det är Leif också men han är inte här.
Och Leifs flickvän Anna-Carin äger också.

Man kan säga att hela min släkt äger.

image53
Rainbow heart.
There's is a lot of love in my heart.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback