Silver troner och sommar hettan

Jag har inte tid att blogga så mycket längre.
Eller jag har tid men gör annat då.

Just nu håller jag på att skriva två böcker (långa noveller)
och dem är så bra så jag bara skriver och skriver.

Har inte skrivit mer på månadstenar, så ni som inte fått veta eran sten än,
vänta det komme så småning om.

Lyssnar på Fergies låt, Big girls don't cry fast med Alvin och gängets röster.
Xd, Dem har fet gulliga röster. ^.^

Inläggets bild:
image49

Inläggets video:



Nu ska jag skriva lite mer på mina noveller, ses senare kompisar

Kommentarer
Anonym säger:

Jag kan tyvärr säga det här o göra dig besviken; dom har inte spelat in me deras röster utan dom speedar bara upp röst tonen men behåller hastigheten på låten. Det kan vilken privatperson som helst göra...

2008-02-20 | 17:06:37
Watershell säger:

Jag vet att det inte är dem som sjunger.
Dem har bara gjort om låten.

2008-02-23 | 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback