Sportlov

Nu har jag sportlov.
Jag har bara ledigt två dagar. :(
Men man hinner vila lite.

Jag håller på att gå igenom olika låtar.
Några låtar som jag tycker är bra,
My heart will go on
Bubbly
Last unicorn

Och några till.
Men ibland känns det som om jag inte kommer
på en enda bra låt.

Jag är så himla trött,
jag gick upp klockan 8 för att gå på toa,
och nu kan jag inte somna om.
Jag är yrvaken. O-O

image59Jag älskar den här smileyn.
Den är så söt!! Med glänsande ögon och en söt mun.

Jag tror att vi ska till ett museum.
Jag vet inte riktigt vilken.

Hoppas att det blir roligt.

Ska kanske skriva någon lista.
Jag vet inte.

Jag missade slutet på Gossip girl.
Sista kvarten då det blev mer spännande troligen.
image60

Och vad som är mer typiskt är att det inte går som repris och man kan inte se den på datorn.
(Ibland visar dem avsnitt på datorn).

Jag längtar till Lollos fest.
Jag vet vad jag ska köpa till henne.
XD, Haha!!
Och inget får ni veta!! :P

Vet inte om det är något bra på tv idag.
Ska kolla lite.
Vänta!!

*tickande klocka*

Så, nu är jag tillbaka.
Pust!!
Jag fick springa mellan sidorna! XD

Jag tycker att det är inget bra på tv:n ikväll.
Men om ni vet var man kan se repris på Gossip Girl
kontakta mig!!

Genast!!

Dagens prognos:
Morgonens humör: Trött, gäääsp! :O
Morgonens mående: lite snuvig
Morgonens borde: sova lite mer
Morgonens frisyr: Utsläppt men håret är crazy. Står åt alla håll!
Morgonens klädsel: Lila utsvängda mjukisbyxor och en vit it-huset tröja.
Morgonens planer: Kanske gå på museum
Morgonens nagellack: Nothing!
Morgonens materiella vill ha: en livs levande tiger
Morgonens längtan: Har ingen längtan
Morgonens bästa: Att jag får blogga! It making me happy
Morgonens beroende: Lägga in bilder på bloggen.
Morgonens tråkigaste: Att jag vaknade så tidigt
Morgonens tidning: Ingen
Morgonens låt: Bubbly med Colbie Caillat
Morgonens älskling: Mina tigrar
Morgonens heting: Alla därute! XD

image61My crazy morning lock

Jag har jobbat med det här inlägget i 45 minuter.
Bara lite länge, okej väldigt länge.
men det är roligt!

Och just på morgonen har jag mycket att skriva om.

Jag kommer tillbaka!
Jag ska bara äta frukost!!

Kommentarer
Hanniz säger:

jag har det inspelat jag vet inte om vi tog bort den!

//HAnna

2008-02-28 | 10:26:52
Bloggadress: http://hanniizpanniiz,blogg.se
Julia säger:

Fanny, I miss U x'S Kom heeeem, vi börjar oooom igeeeeen *sjunga* c'') Haha, ha de bra!

2008-02-28 | 16:31:19
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback