Mardrömmar

Idaag var det en bra dag.
Vi har haft svenska då fick vi jobba med predikat och subjekt.
Och när man var klar med det fick man läsa.

Sedan No,
då ritade Stefan på tavlan hur en glödtråd och m.m. fungerade.

Vi hade elevens val, Teknik och miljö (som jag valt)
där fick vi två papper man skulle lista ut vad som var vad
och sedan en lista där man fick välja ut tio saker som man skulle ha
med sig ut i rymden (vilka skulle vara nödvändigast).
Jag och Lovisa hade lite roligt då!! O_o Lite oseriösa.

Sedan spelade vi ett jätte roligt spel och sedan när jag skulle
till volleybollen fick jag ont  i magen.

Men jag har ätit mellis och eehm... varit på toa.
Och jag mår bättre.

Inläggets bild:
image30
Cool bild vaaa. Snygg drake verkligen häftig (den är ej ond bara för den är svart)

Inlägget video:

In
Titta på den, superrolig.

Beaker med Mimi

Kloka ord:
Döm inte andra på utsidan utan ifrån insidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback