Midsommar..

Snart är det midsommar. Då ska jag ut till landet igen.
Det ska troligen bli roligt, kusinerna kommer då. Fast annars inget speciellt.
Vi ska gå till midsommar stången och köpa glass. Jag kommer inte dansa!
Inget kan få mig att dansa. -.-

Vi ska äta den normala midsommar maten. Sill, potatis m.m.
Fast jag äter inte sill. Men jag äter troligen det andra.

Och till efterrätt blir det jordgubbar.


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Vi ska bada, och vi ska ha en egen liten midsommar stång.
Den har vi själva gjort, vi klär den med björklöv/grenar och fina blommor.



Och direkt efteråt ska vi till gräsö. Vi ska vara där i lite mindre än en vecka.
Där har vi en pilbåge, fast inte med en spetsig pil. Det är en sugpropps pil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback