Sommarlov snart. Bara två dagar kvar.

Idag har det varit några av dem sista lektionerna i ett ämne denna termin.
Det var bl.a. engelska, livskunskap, idrott och elevens val.
Det känns ganska skönt för då vet man att sommaren snart är här,
fast egentligen är den ju redan här.

Det är bara en skoldag kvar i skolan. Efter det är det avslutning och vibyskolansdag.
På vibyskolans dag får dem mindre barnen gå omkring och göra olika uppgifter.
Det är som ett tivoli utan karuseller och sådant.
Några stationer är kasta pil, äta så fort man kan, hoppa hoppborg och make over.
Det vara bara några, det finns några till. Kanske tio!

Jag ska ha en station med Julia.
Det ska bli roligt, vår skylt - som vi gjort - har insperation från olika djur.
Den är super rolig. Fast man kan antingen konsentrera sig på djuren elr bokstäverna.

None

Jag måste rätta min dekare idag.
För den ska senast in i morgon. Jag funderade på att skriva om den men jag kommer inte hinna.
Elr, jag får se vad jag gör. Fast jag vet inte om man får skriva om. Jag funderar på om jag ska lämna in båda.
Min handlar om en tjej som tror att hon är orsaken till ett mord men sedan stämmer inte det.
mer säger jag inte! Den är inte så bra!
Och det värsta är att min lärare ska ta alla dekare och göra en bok som alla kommer att läsa.
Nej, hjälp! Jag klarar nog inte av det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback