Lista om jag är bortskämd

Julia jag hoppas att du inte tar illa upp om jag snor denna lista från din blogg (ändrar svaren till mina egna).

[x] du har eget rum
[  ] du har eget badrum- delar me mina systrar
[x] du får ofta pengar av din mamma ?
[  ] du får ofta pengar av din pappa ?
[x] ditt rum är stort
[  ] du har egen tv
[x] du har egen dator
[x] din mamma och pappa bor ihop
[  ] du får ditt barnbidrag
[  ] du har bubbelbad - såå nöjd (;
[  ] du har pool
[x] du har studsmatta (hoppar hela dagarna, inte på vintern)
[  ] du har mycket smink (jag bryr mig inte så mkt om sånt)
[  ] du har en parfym som konstade mer är 300 kr
[x] du brukar få många julklappar&presenter
[  ] du får paket på din namnsdag&alla hjärtans dag
[  ] du har nån gång fått en femhundring utan andledning
[x] du har x-box, playstation eller nintendo
[  ] din mamma/pappa har motorcykel
[  ] din familj har mer än 2 bilar
[  ] du äger något från gucci
[  ] du äger något från dior
[x] du äger något från ?
[x] du äger märkeskläder - några få plagg, men det mesta kmr från hm, j-store m.m.
[  ] du har ett klädesplagg som någon kändis har designat

Total: 10
0-5 Du är VÄRKLIGEN inte bortskämd
6-11 Du är inte så bortskämd
12-17 Du är ganska bortskämd
18-26 Du är SJUKT bortskämd

Som ni ser så är jag inte alls bortskämd utan en snäll och hjälpsam liten krabat.

Kommentarer
Anonym säger:

Har du haft en bra påsk?

2008-03-23 | 12:38:21
Bloggadress: http://[email protected]
Amanda säger:

HAHA! Fan så kul du är! Händer det något kul på lovet eller?

2008-03-23 | 12:40:12
Bloggadress: http://www.amandaolovisa.blogg.se
Watershell säger:

Ja, jag har haft en bra påsk!
Hoppas att du också haft det.
Jag ska åka till fjällen över lovet.
Annars är det bara att sitta framför datorn troligen.

2008-03-23 | 18:07:10
Bloggadress: http://watershell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback