Loves kalas

Idag ska Love ha kalas, ja just det.
På en skärtorsdag. När alla påskkäringar går omkring och tigger godis.
Jag och Ella skulle "servera" dem, fast nu ska Emelie också.
Jag vill nog inte göra det mera.

Det är alltid Ella som får ha med en kompis, Ella, Ella ELla, ELLa, ELLA, ELLA HELA TIDEN. :(
Jag tror inte jag ska göra, jag kommer nog sitta på mitt rum hela tiden.
Om mamma frågor kommer jag säga att jag inte är på humör.
Fast hon kommer säkert läsa min blogg sen (eller pappa).
Men ajg bryr mig inte.

Jag vet att det var ett ttag sedan jag bloggade.
Jag har tappat stinget lite, men bara för ett tag.
Jag kommer tillbaka sen som den blogg glada Fay (Shell/Fanny).

Jag har ingen lust att lämna detta rum nu.
Jag tror att jag stannar vid min kära dator. XD
Jag åt just en klubba med tuggummi i mitten.

Vi har tagit fram påskpyntet elr håller på att ta fram det.
Jag gav mina kompisar varsin godispåsa idag (en fin presentpåse).
Dem blev jätteglada (fast dem tyckte att dem var "taskiga" för att dem inte köpt något).
Men allt handlar inte om att ge och ta, det handlar om att kunna ge och att kunna ta.
Jag nöjer mig  med att ge det till dem och se deras förvånade miner och sedan nöja mig med det.

Hejdå!!
Jag bloggar om något annat sedan.



Mumsigt med godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback