Mike kommer in i Friends

Friends har ju gått flera gånger på kanal5 så jag har sett lite ab Friends.
Men jag har missat en stor del på slutet.
Och i förgår dök Mike upp i bilden. Mike och Phoebe börjar ju ha en relation.
Och sedan ...... dem sig. Det är så fint.

Det börjar ju med att Joey och Phoebe ska fixa dejter till varandra.
Och det glömmer såklart Joey bort. När Phoebe senare kommer till honom och påminner honom
om att dem ska "byta" dejter senare på kvällen vill Phoebe veta mer om den killen hon ska träffa.
Joey hittar på ett namn och namnet blir Mike.
Senare på deras vanliga fik så ropar Joey efter en Mike,
han vill ju träffa en Mike så att han inte gör Phoebe besviken.
Och då svarar en som heter Mike, och det är den rätte för Phoebe.

Friends programet idag:
Amerikansk komediserie från 2002-03.
Phoebe ska ha födelsedagsmiddag men bara Joey dyker upp.
Chandler och Monica grälar om rökning och bebisproduktion och
Rachel och Ross låser sig ute med sig själva på ena sidan dörren och
bebisen Emma på andra sidan.
I rollerna: Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc,
Matthew Perry, David Schwimmer. Även 28/03.

Jag fick reda på fakta och kopierade faktat från tv.nu.

Vad jag tror händer med hjälp av beskrivningen.
Att Phoebe fyller år och ska ha en födelsedags fest men bara Joey kommer till den.
Rachel och Ross råkar låsa sig ute när Emma är i lägenheten och dem har inga egna nycklar,
så dem kommer inte in.
Monica och Chandler bråkar om rökning (eftersom alla i kontoret i Tulsa röker så börjar CHandler röka, igen)
och om bebisproduktion.

Vi får se mer 19:30 på kanal 5

Vi ses

Kommentarer
kusinkarin säger:

tur för dig att jag har alla vänner boxar, så du kan låna dom ;)

2008-04-01 | 20:46:18
KusinFanny säger:

Ja, det är det.

2008-04-09 | 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback