Varför nu.?

I går i skolan på engelskan fick vi göra serier.
Min lilla serie figur heter Biibi.
Biibi är ett bi.

En sak som jag stör mig på är att på tisdagar.
Nästan varannan gång så slutar vi kl. 1.
Och då tre timmar senare har jag volleyboll.
Bläääh...
Jag tycker att volleyboll är roligt men jag gillar inte att gå hem och sedan till bussen.
Det tar sådan tid. XO

Just nu sitter jag vid min dator och min morbror är där nere.
Jag ska snart äta mellis.
Fast inte än.

Jag har inte mycket att blogga om.
Så jag skriver om lite virseversa.

Om en vecka har vi kulturfestival på skolan.
Man måste vara delaktig och titta på den.
Booring, jag vill ta ledigt.
Då missar jag mitt älskade program Gossip Girl.
Buuuhuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback