Kan jag skriva mitt namn?

Så klart jag kan, men kan jag det om jag gör på lite krångligare sätt.
Jag ska nu skriva mitt namn på datorn och se hur det går att skriva mitt namn på olika sätt.
(Tack Julia, jag tog ideen från dig)

Med lillfingret: Fanny
svårighetsgrad: lätt

Med tummen: Fanny
svårighetsgrad: lätt

Med armbågen: Fanny
svårighetsgrad: det var lite svårare än lätt.

Med näsan: Fanny
svårighetsgrad: det kändes lite konstigt men det var också enkelt.

Med pannan: RFqjhujhny
svårighetsgrad: det var ganska svårt eftersom pannan är så stor och
man träffar flera knappar samtidigt.

Med tån: Fanny
svåriighetsgrad: det var inte svårt att skriva men lite svårt att komma upp.

Med hälen: FGanmmnjnmyu
svårighetsgrad: det var ganska svårt att träffa rätt och att bara träffa en knapp.

Med munnen: Fanny
svårighetsgrad: Det var ganska enkelt, men det kändes konstigt när man tryckte ner knapparna.

I mina ögon så är jag ganska duktig på detta.
Mitt namn är bara mitt och det äger jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback