Lista, igen

Jag vet att jag ibland kan vara lite list galen.
Och jag tar dem flesta listorna från Julia.
Dem flesta är bra men denna tycker jag var lite dålig.
Inte frågorna (fastän några är lite ...) utan det var resultatet, vad man var för något.
Det stod så här:

Dina poäng: 27
0-16 Du är tönt!
17-24 Du är normal!
25-30 DU ÄR COOL!
31-42 Du är en kändis!

Även om många inte bryr sig om sådant så är det ganska taskigt om man får att man är en tönt.
Det kan faktiskt såra någon.

Det är jag:

[x] Har ett smeknamn.
[x] Är blyg.
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar.
[x] Kan spara pengar länge.
[x] Har alltid haft en vän.
[x] Har gått på simskola.
[x] Har bra ordning på mina grejer. (Ganska bra, kanske lite stökigt på rummet)
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår.
[x] Kan gråta till film/musik.
[x] Har blivit sviken av någon.
[x] Har dissat någon.
[x] Gillar att diskutera.
Totalt: 10

Utseende:
[x] Jag har långt hår. (Ganska, till axlarna och lite längre)
[ ] Jag använder smink.
[ ] Har färgat håret fler än två gånger.
[x] Har minst tre par högklackade skor.
[x] Är lång.
[ ] Jag bär alltid mode.
[ ] Har bland färg på ögonen.
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild.
[ ] Jag har färgat hår just nu.
[x] Jag har min vanliga hårfärg just nu.
[x] Använder guldsmycken
[ ] Använder någon kändis parfym
[ ] Har dyra skor, väska & jacka -
[ ] Har blivit kallad snobb
Totalt: 5


Förhållanden:
[x] Varit kär.
[x] Haft känslor för någon som inte känt samma sak.
[x] Pussat någon av samma kön. (Om ens mamma räknas)
[ ] Hånglat med en främling.
[ ] Haft sex med en främling.
[x] Älskar eller saknar någon just nu.
[x] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om.
[ ] Hånglat med en polare/killpolare.
[ ] Fått en kompispuss av andra könet.
[ ] Varit otrogen.
Totalt: 5

Övrigt:
[x] Jag har mobil.
[ ] Kan numret till fler än tio personer i huvudet.
[x] Kan sjunga när andra lyssnar. (Inte på scen, när dem inte direkt lyssnar)
[x] Gillar att kolla på tv.
[ ] Tar droger.
[x] Dansat på mitt rum.
[x] Varit på begravning.
[x] Hoppat från en brygga.
[x] Döpt en insekt jag hittat.
[x] Rullat ner från en pulkabacke.
Totalt: 8

Jag hoppas ni har en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback