Äntligen är våra platser säkrade

Nu har jag äntligen bokat våra biljetter till Twilight. Jag har faktiskt oroat mig väldigt mycket
för att vi inte skulle få några platser. Även om det inte är så stor chans, jag oroar
mig alltid i onödan. Men det går säkert bra. Vi sitter på tredje raden bakifrån,
vilka platser det blev vet jag inte. Men dem är bra platser och jag kommer inte att tänka på
var jag sitter när jag ser filmen. Jag är verkligen nervös, eller ivrig, kanske båda två.

Jag har verkligen sett fram emot att se Twilight på bio väldigt länge och denna vecka har
verkligen gått långsamt fram. Dem dagar jag var sjuk (än så länge) har jag läst ut Brisingr.
Och nu förstår jag varför boken heter så, det är ganska uppenbart om man läser boken.
Fast det är sorgligt att den är slut, det börjar precis bli spännande när boken avslutas
och man måste vänta tills fjärde och sista delen kommer ut. Jag har inte läst så himla
mycket och ändå har jag läst ut en bok på 700 sidor på mindre än tre dagar.

Fast nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo det gör jag. Jag ska läsa
Om jag kunde drömma Utökad version. Det kan vara lite mer intressant att läsa hur
Edward tänker. Han tänker mer invecklat och har mycket mer att tänka på. Som att
inte sätta tänderna i Bella.

Här är en av mina favoritbilder från Twilight;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback