Bus eller godis

Igår gick vi runt och tigde godis. Vi tjänade inte lika mycket som förra året,
men det var ganska mycket ändå. Jag känner mig proppmätt, och det blev en
väldigt rolig övernattning. Vi åt thaimat, och vi åt vid halv nio.
Vi var utsvultna, och det var verkligen gott med mat i magen. Och vårrullarna var
riktigt goda. Även om dem var kalla smakade dem underbart.

Och på kvällen såg vi The simpson movie. Även om den kanske är sådär,
det kändes ganska bra att se den. Och jag tycker att Himer är lite väl,
ja, mycket ibland. Eller vad jag ska säga.

Vi gick faktiskt bara omkring i ett område. Det var inte så mycket men man
kännar ändå ganska mycket godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback