Det snöar, fast smälter

Det snöar äntligen. Jag är så glad över det, även om det smälter på marken.
För jag vill uppleva lite snö innan jag åker till Thailand över jul.
Och jag kan inte leva ett år utan snö, hur klarar man av det egentligen?

Snö, snö man måste verkligen ha snö. Det är som en del av julen.
Fast förra året blev det ingen snö över julen, fast det kom mycket snö efteråt.
Och jag lovar, det är inte mycket snö i Thailand. Kanske, men troligen inte.

Även om snön är kall och man kan frysa väldigt mycket om den smälter,
men den är rolig. Man kan åka pulka och man kan kasta snöbollar, göra snöänglar.
Det finns massor av grejer man kan göra med snön. Man måste bara ha lite fantasi.

Kommentarer
Julia säger:

Faye, nu snöar det mycket :O

2008-11-16 | 12:25:22
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback