Har nu kommit hem

Jag har nu kommit hem från en hel dag på Stinsen med tjejerna.
Det var väldigt roligt, vi gör faktiskt inte så mycket längre. Jag saknar er!
Men vi började med att äta lunch på tacobar. Eller Hanna och Lovisa gjorde det
jag och Julia hade redan ätit. Jag hade tryckt i mig två korvar innan Hanna kom och
hämtade mig. Och då var det ganska varmt ute om man jämför med nu.
Det yrar snö utanför och eftersom jag fick gå ut och ge kaninerna mat har mina
fingrar halvt domnat. Fast att skriva nu är en bra grej att göra för att värma upp dem.

I alla fall, efter tacobar gick vi upp till över våningen och gick omkring lite.
Jag köpte inget där uppe, jag köpte knappt någonting. Har lite ont om pengar eftersom
ingen var hemma (bara morfar). Men jag klarade mig. När vi kom ut till nya delen
hittade Lovisa en jättesnygg ring, det var som eld runt den. Det är svårt att beskriva.
Men den var jättesnygg, fast tyvärr var den för stor. Men hon köpte den, och hon ska
ha den i ett kedja runt halsen. En väldigt bra ideé enligt mig.

Jag hittade grejer på Vinn, H&M och sedan på Akademibokhandeln.
På Vinn köpte jag bara en Mer och fisherman's friends Apple and cinnamon. Supergott!
På H&M köpte jag Nivea young grejerna jag använder, det är två bra produkter som
får en att känna sig fräsh och ren. Och på Akademibokhandeln köpte jag två böcker,
första boken var Brisingr (fortsättningen till Eragon, den äldste) och sedan
en av Stephenie Meyer. Det var Om jag kunde drömma utökade version, man får höra
Edwards syn om första mötet med Bella. Jag kan knappt börja mig tills jag får läsa
den delen. Jag kan knappt vänta! Nu kommer lite bilder på mina köp;
Detta var ett av mina köp från Vinn, Mer med svarta vinbärs- och hallonsmak.
Ni får ingen fisherman's friends bild eftersom jag inte hittade någon bra. XD

Från H&M köpte jag Nivea Visage Young Stay Clear och Nivea Visage Young Control Shine;

Och sedan sista köpen från Akademinbokhandeln. Dem bästa köpen på hela dagen, enligt mig.
Jag älskar båda böckerna (mest Stephenie Meyers verk) och här kommer bilderna.
Christopher Paolini - Brisingr
Och en liten bild på den utökade version av boken. Eftersom den ser lika dan ut som
"originalet".
Omslagsbild: ISBN 9789132157097, Om jag kunde drömma - Specialutgåva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback