Inte mycket att göra idag

Ja, och med det har jag inte heller mycket att skriva om. Det kommer inte bli
så många inlägg idag. Fast jag skriver lite ändå.
Om allt tråkigt som hänt idag. Jag har spelat lite neopets, inte något ovanligt.

Och precis som igår lyssnade jag och Lovisa på min ipod. Och spelade luft
gitarr och trummor. Jag på trummor och Lovisa på gitarr. Det är riktigt roligt,
fast precis som igår tittade några på oss. Det är lite irriterande.

Fast egentligen ska man inte riktigt bry sig. Man ska bara "spela" vidare.
Det är ganska svårt att bara ignorera dem, dem gör lite miner och sådant.
Och sedan skickar dem vidare budskapet. Kan man inte få spela luft gitarr och
trummor ifred?

Vi såg en väldigt häftig film på So:n eller kanske Svenskan, jag har inte riktigt
någon koll längre. Den heter ... blåa planeten, något sådant. Det var supersnygga
videoklipp och videon var väldigt cool. Man fick se fiskar, hajar, delfiner och andra
varelser som finns i havet, och massor av snygga bilder på vågor som rullar
på havet. Man fick se lite fåglar och sköldpaddor också. Det var troligen det
mesta jag har gjort idag. Inte så mycket som ni ser. Fast jag har skrivit lite ändå.
Och det som störde mig på filmen var att det alltid var mer än 100.
Dem samlades mer än hundra hajar, mer än miljoner fåglar. Det var alltid mer än 100.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback