Livskunskap och elevensval

Vi ska välja om elevensval igen, och jag kommer troligen att välja det där
med djur grejen. Fast jag är inte riktigt säker. Men jag tror det.
Jag har nu skoltidning och det är lite tröttsamt, alltså inte lika roligt som jag
trodde. Jag hade på något sätt förväntat mig något mer.

Det kommer bli väldigt roligt med djur grejen. Jag kommer inte riktigt ihåg vad
den heter men det verkar riktigt intressant. Jag gillar djur så det är en bonus.

På livskunskapen tittade vi på några filmer som A-C hade beställt.
Det var fyra stycken och alla handlade om olika brott man kunde råka ut
för i samhället, vissa var mindre trevliga än dem andra.
Fast jag kommer inte förklara vad dem handlade om, det kommer troligen
tråka ut er. Så jag skriver inte upp det.
Och då kommer det inte vara godisormar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback