Såg nyss twilight trailern på tv

Jag är väldigt ivrig, och kan knappt hålla mig tills jag får se den.
Även om vi inte är tillåtna att se filmen, det är 15 års gräns. Och det är typ
bara Sverige som har den dumma gränsen. Filmen är egentligen riktad
till tjejer i 13-års åldern. Då är en bra fråga varför gör dem så att det är
15 års gräns. Jag blir så himla jäkla förbannad på dem.

Men ändå, jag såg trailern och jag skakar fortfarande av iver. Den verkar
vara så bra. Och just nu håller jag på att skriva ett mejl till dem som har satt
ålders gränsen. Och tror dem att svenska ungdomar är mer rädda av sig heller.
Vi tål att se samma saker som amerikaner, det är inte stort skillnad mellan oss.
Bara att dem pratar ett annat språk. Och filmen är riktigt till oss läsare.

Egentligen vill jag skriva hela sidan med svordomar om hur arg jag är men
det skulle inte vara så bra för alla er läsare. Även om ni tål hårda ord.
Jag blir inte en så bra förebild. XD

Skriv till [email protected] om ni vill klaga. Gör gärna det, kanske dem tänker om.


Kommentarer
Julia säger:

Kom igen Faye, för kung och fosterland sjunger :D

2008-11-20 | 17:01:24
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback