Ska se på Friends

Det var ganska länge sedan jag hade Friends tema. Fast det betyder
inte att jag har slutat se på den underbara serien.
Jag tittar fortfarande och serien går 19.00-19.30 och sedan ännu ett avsnitt
direkt efteråt, 19.30-20.00. Och jag föreslår att alla ni som inte ännu sett
denna  berömda serie borde ta en chans och se den. Den är underbar
och otroligt rolig. Den får alla ens egna problem att verka väldigt små.

Och med detta inlägg skriver jag också sovgott. Hoppas ni drömmer bra drömmar.

Och ännu ett ointressant faktum, jag älskar att drömma. Vissa drömmar är så
underbara att man inte vill vakna ur dem. Det är underbart att drömma goda drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback