Dålig koncentration på lektion

Idag på No lektionen blev Lovisa och jag lite pratiga. Vi snackade väldigt mycket
om twilight, och jag blev väldigt ivrig. Och sedan började Martin och Kalle prata om twilight.
Och det var superroligt när Kalle sa Edmund istället för Edward. Det var roligt!
Dem snackade lite och efter ett tag började dem skuta fram bordet i våra ryggar.
Och sedan började Martin och Lovisa skriva lite "taskiga" grejer på deras bänk.
Jag förstod ingenting och jag fick t.o.m. frågan vilket språk jag har.
Fast vi lär oss inte svordommar på spanskan så jag har en bra förklaring. Fast det gick
lite för långt eftersom Linn fick komma och säga till oss, jag skäms lite efteråt.

Jag hoppas att hon kan förlåta mig, och det verkar inte som om jag och Lovisa kommer
att få sitta bredvid varandra. Men jag vill inte förlora min tillit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback