Spore, inne på stamfasen

Jag har inte kört Spore än men ska troligen köra det senare.
Nu laddar jag fortfarande ner låtar, titta på tidigare inlägg. Jag lyssnar på
When children cry av White lion. Och den är ganska lugn, väldigt fin.

Jag är inne på stamfasen på Spore, och den är väldigt jobbig.
Man kan säga att jag var lite Spore-beroende igår, fast inte så mycket.
Jag spelade nästan hela eftermiddagen. Det är roligt men inte stamfasen som
jag redan uttryckt. Man är som sagt en stam och sedan måste man aliera med
andra stammar, man måste gå ut i krig. Eller vad man kan kalla det, kanske
stam fajter. Och jag förlorade första gången jag körde, sedan har
jag inte vågat mig på att försöka igen. Och dem har väldigt många liv.
Jag känner mig lite som tibia/wow nördarna när jag kör Spore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback