Tre i rad, får man tur?

När vi (jag och Julla) kom till dator raden i nedervåningen på skolan så nös jag.
Tre gånger i rad, och jag har ett svagt minne av att man får tur då.
Jag vet inte riktigt, men det är något som ringer långt bak i huvudet om tre i rad
och tur. Fast jag är inte så expert på sådana grejer.

Julia sitter och bloggar på vår andra blogg, som jag inte ger ut namnet på.
Och om några andra personer gör det kommer det inte att se ljust ut för dem. XD

Halv avslutade vi en ännu en matte lektion och jag ser faktiskt mina framsteg.
Jag kan skriva en sida med gånger ganska snabbt, det är som om mina händer
har ett eget liv. Innan har alla andra (mina kompisar) tyckt att jag är bra på matte
och jag själv har inte tyckt att jag är så bra.
Fast om jag ska erkänna blir jag ganska besviken på mig själv när jag får ett bra
betyg som VG, jag vill så gärna ha MVG, kanske för att alla tror att jag kommer
få det. Jag vet inte riktigt, kanske jag har en osynlig pressande person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback