Utvecklingssamtal

Jag har nyss kommit hem från mitt utvecklingssamtal. Enligt mig gick det bra.
Mina "papper" visar att jag har klarat mig i alla ämnen.
Fast jag har bara når målen i So, och det är för att jag inte pratar så mycket.
Så jag måste bli lite mer delaktig på lektionerna, ni vet. Räcka upp handen m.m.

På matten körde vi som vanligt i boken. Jag och Julia fick gå ut, vilket nästan aldrig
händer. Och vi fick med oss Lovisa ut, eller hon följde med oss. Och jag är
inställd på att hon brukar sitta i klassrummet. Och nu, för tillfället har Lovisa
hela tre mp3/ipods. I ett grupprum (det vi satt i)  fanns det högtalar och där kopplade
hon in sin ipod. Det var mest rockig musik, och sedan ville Julia och på hennes
var det mer blandat. Och jag fick dem att skriva ner en lista med bra musik jag
kan ladda ner till min ipod. Jag hade tänkt göra det nu fast jag glömde dem i skolan.

Livskunskapen körde på som vanligt, förutom att vi skulle svara på några frågor.
Och dem frågorna hörde ihop med Olweus grejen. Elevensval lika dant.
Inga nyheter, inget hände som var intressant. Vi ska besöka en second hand
butik och fråga lite frågor, göra ett repotage. Och sedan tillbringade jag
en tråkig 45 minuters stund i skolan innan utvecklingssamtalet började.
Jag var alledeles ensam och det var inte så roligt. Jag nöjde mig med att spela ett
tråkigt zylom spel. Fast jag hade ett sällskap, städaren. Inte så stort, han bad mig
att flytta på mig. Det var det vi pratade om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback