Ändrade planer, ingenting

Idag ska jag göra ingenting. Det blev tydligen ingen spruta, mamma skulle
på möte. Och sedan med fantasy/sci-fi bokhandeln blir det inget heller.
Jag vill inte åka dit med buss/tåg själv, så det blir en annan dag. Men jag sitter
gärna hemma och tar det lungt. Igår hann jag med ganska mycket. Mitt rum blev
städat och klart, jag fixade klart med min ipod (för den dagen) m.m.

Ibland kan det faktiskt vara ganska skönt att vara ensam hemma. Fast ibland kan
det också vara roligt med lite sällskap. Men vi ska troligen gå på bio imorgon.
Vi ska se Step Brothers, hörde jag från ett håll. Jag har faktiskt inte sett trailern än
men går nu in på sf för att se vad den handlar om. Jag har samlat lite fakta,
från min kompis Lovisa. Hon berättar när en av "styv"bröderna försöker bergava
den ene brodern levande i deras trädgård.

En liten rolig bild jag hittade på google. Och en annan bild (som var för stor)
stod det; They grow up so fast.
Hehe! Om man ser bilden förstår man sammanhanget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback