Äntligen klar

Nu är jag äntligen klart med ipoden. Jag har fixat till bilderna, musikens namn m.m.
Och jag har faktiskt gjort så att alla låtar har en albumsbild. Det är supersnyggt nu.
Fast jag ska lägga in några fler låtar. Ni vet man måste ha lite fler, för jag har inte så många.
Jag ska snart äta lunch, jag känner mig inte så hungrig men ändå. Kanske tolv, eller
när städerskan har gått. För jag vill inte gå ner och äta när hon är där. :S

En bild jag satte in för ett tag sedan. Den är väldigt söt gjord. Och det passar till höstvädret vi
har idag. Dimmigt är det uppe på Vibyåsen. Jag gillar inte dimman så mycket.
Den är förvirrande på något sätt, och när jag var liten trodde jag att det var dammigt ute.


Kommentarer
Julia säger:

Texten är fin, men det är inte jag som har skrivit (tyvärr). Den är refrängen ur en låtttext :)

2008-10-29 | 12:04:57
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback