Besviken, kan inte hitta..

Jag kan verkligen inte hitta min kamera. Och vi tjejer skulle gå till Ekbacken.
Det blir inte lika roligt utan kamera, funderar på att stanna hemma.
Jag vet inte riktigt än, kanske stannar jag hemma kanske inte.
Jag känner mig faktiskt riktigt besviken på mig själv, jag känner mig riktigt ledsen.
Varför händer sådana saker när man behöver dem.

Jag förstår mig inte på mig själv, jag känner mig så besviken.
Jag kan inte förklara känslan, men det käns som om jag sviker tjejerna nu.

Kommentarer
Julia säger:

Faye faye faye, kom med oss! Vi klarar oss inte utan dig :/ Du kan få min kamera XD

2008-10-27 | 12:04:08
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback