DN angel

Innan jag åkte till badmintonen läste jag snabbt ut en manga bok,
som heter DN angel. Det handlar om en pojke som
varje kväll (nästan) förvandlas till mäster tjuven dark.
Och den är verkligen bra, ni som är manga fan måste bara läsa den.
Och ni som vill läsa den men inte har läst manga förut, börja läs bakifrån.

Den ena (med rött hår) är den som förvandlas till Dark.
Och som ni kanske kan lista ut är den andre Dark.

Jag har läst dem ganska långsamt. Jag har haft lite att göra i skolan.
Men jag hoppas att serien aldrig tar slut.



Jag har faktiskt inte läst så mycket manga.
Jag har läst lite Sugar Sugar Rune 1, och längtar tills jag kan köpa tvåan.
Jag har läst Naruto 1 och 2, och vill även fortsätta läsa den.
Jag har läst Tokyo Mew Mew, allihopa.
Jag har läst DN Angel, som jag läser i skolan.
Jag har läst dragon ball, jag vet inte hur långt, men ungefär tio böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback