Gäster och halloween

Idag är det halloween. Äntligen har denna "läskiga" högtid kommit.
Den är väldigt rolig och man får gå omkring och skrämma folk, även om man
kanske inte är så läskig får man gå och tigga godis. Fast för mig är det sista
året. Man börjar bli lite stor nu. Och jag tycker att det räcker efter den här gången.

Jag har precis kommit hem, jag och pappa har åkt runt över allt för att hitta en
bra pumpa. Men tyvärr hittade vi ingen, vi hittade bara pumpor av porslin,
mögel och pumpor i miniaturer. Och jag har äntligen fått mitt kort, eller vad jag ska säga.
Ni vet ett sådant kort man kan ta ut pengar med.

Jag är ganska trött idag eftersom Ella väckte mig kvart över åtta. Jag håller faktiskt på
att dö. Nej, men jag är väldigt trött. Ha en bra halloween.

Kommentarer
Julia säger:

Försöker kontakta dig på msn ;)

2008-10-31 | 14:00:25
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback