Shrek, bra val med sånger

Det kanske bara är jag som märkt det men jag tycker att Shrek filmerna
har väldigt bra låtar. Som halleluja m.m. Dem är så underbara.
Och dem passar väldigt bra in i ögonblicket. Precis som vissa låtar i twilight.

Och om ni har märkt det så har det faktiskt gått några inlägg sedan jag nämnde
twilight. Och nu kan jag inte hålla mig jag måste skriva ordet, twilight, twilight.
Det är ett underbart ord, jag älskar ordet twilight.


Jag har bestämt mig för att inte läsa twilight på hela dagen. Jag ska bara läsa
den på kvällen. Om jag kunde drömma, jag måste läsa den, idag.
Fast jag har nu bestämt mig, jag ska bara läsa den ikväll, idag.

Vi får se om jag kan hålla det löftet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback